Ua

Alien5

Point_big

invader Invader_offline
respect [69]

дата регистрации 04.04.2006
дата последнего визита 19.11.2008


Wp_trigger_up

Последние посты

Щеплення від сказу

Дівчата, любі дівчата, кохані наші дівчаточка, невже ми - чоловіки, винуваті в тому, що у вас пмс? Ну то чому ж ви на нас визвіряєтесь? У вас же на грудях...

привіт з того...

Подзвонила екса, нічого не йокнуло... лише за звичкою хотів її "цьомнути" на прощання. Нікого за цей час не знайшла, працює не думаючи про майбутнє...

Без пошлості

а ви як думали? оО

Без названия

Дірка в вусі. Дірка в вусі. Дірка в вусі... Тепер в мене дірка в лівому вусі... отака от новина.

C2D

Попросту кажучи, нарешті я закінчив з налаштуванням нового компа... Він ще далекий від того ідеалу, що я за кілька років зробив на старому, але загалом...

 
Subscribe to Recent blog posts

Blogs ВСЕ | ПОСЛЕДНИЕ КОММЕНТИРОВАННЫЕ

Блог Alien5 >

Love is not Enough

  Кохання суть сліпота, яка не дозволяє нам бачити іншу людину такою, яка вона є насправді і "со всех скоропортящихся чувст любовь имеет самый маленький строк хранения" дозволяючи зблизитись з іншою людиною, але не змінює її сутності...


  Кохання замало. Його достатньо для того, аби продовжувати людський рід, на що воно і розраховано, та його недостатньо, коли мова йде про те, аби довічно бути разом, створити сім’ю. Воно схоже на те, як намагнітити пластмасову кульку та дерев’яний кубик - хоча в такому стані вони притягнуться один до одного, та ніщо окрім цієї непевної сили їх не буде пов’язувати...

 

 

  Але людина така істота, яку розривають дві сили, в балансі між якими вона і намагається жити - мортідо і лібідо, сила руйнування і сила створення, а отже вектор лібідо має бути на щось чи когось направлений... Саме тому рано чи пізно ми маємо в когось закохуватись, і нажаль за статистикою, ворогом всіх точних наук, лише в 1 з 10 випадків це буде хтось підходящий...

 

  Ми раби своєї природи, вона тисячі років відбирала тих, хто прагнув продовжити рід і тому закріпила в нас це прагнення так глибоко, що інших варіантів генетичної послідовності - не розмножуватись - фактично не існує в природі. На жіночу сутність же вона наклала інстинкт бути матір’ю, адже лише матері передавали свої гени і тим самим відсіювались ті, що не хотіли мати нащадків.

 

  Кохання замало, бо це лише хімічний процес в нашому організмі і винуватців його знайшли. Ми страждаємо, коли зникає людина, до якої в нас існує ця залежність, допамінова залежність, бо не можемо відмовитись від цього наркотика щастя... Допамін не може припинитись вироблятись швидко, як і серотонін, що є причиною виникнення стану закоханості, і чим довше "отруював" нас тим довше продовжує гуляти по крові, та рано чи пізно зникає, бо до цього вимагає нас наша сутність, одвічні сили людини - мортідо та лібідо.


Alien5 (05 Сен 07:58)
Vote [3]

Комментарии

Corpsebride_small
Perfect_Drug
(05 Сен 08:14)

ой, женько... як же мені близькі ці думки... ти знаєш, про що я. але, млін, мать його йоб, в мені, людині, яку більшість важає самозакоханим циніком, ніяк не хоче помирати віра у ЦЕ. і де, скажи, набратися цинізму, щоб відкинути цю віру раз і назавжди? та і чи варто? жити хоча б з однією ілюзією набагато солодше, ніж зовсім без них...

Point_small
Alien5
(05 Сен 08:26)

Знаєш, кажуть, що коли розум натренує серце, то воно не помилиться ;)

61fc444c0ce6ae24c338283a3aa9bb56_small
Sash07
(05 Сен 09:53)

Мда..... прочитав первую строку хотел не согласиться.... но дочитав до конца... соглашусь, "Кохання замало".

64-dfea08e034fa3f0bc3cb4948a99f866b_small
SlovYano4ka
(05 Сен 12:10)

Женя, а коли це ти встиг стати циніком?

Point_small
Alien5
(05 Сен 13:51)

Цинизм - выраженное в форме издевательского глумления нигилистическое отношение к достояниям общечеловеческой культуры:
- к морали;
- к идее достоинства человека;
- к официальным догмам господствующей идеологии и др.

Point_small
Alien5
(05 Сен 13:55)

Томо, невже я поводжусь цинічно? Я говорю про те, що на одному коханні в жодному разі не можна будувати сім’ю, я не відкидаю кохання, як такове і не глумлюсь над ним... Це ж реалізм, а не цинізм

Corpsebride_small
Perfect_Drug
(06 Сен 15:11)

а складається враження, що саме відкидаєш))
з.і. як філолог, не можу не виправити love is not enough. і ліпше без артикля.

Point_small
Alien5
(06 Сен 18:25)

Ех... рекомендацію філолога виконувати треба )))
з.і.: Пошукай в книзі вірш під назвою "Пігмаліон" - якщо зараз в мене немає кохання до когось це не означає, що воно не може в мене виникнути і тим паче її я не відкидаю.

Romantique_small
ROMANTIQUE
(09 Сен 10:08)

"в мені, людині, яку більшість важає самозакоханим циніком, ніяк не хоче помирати віра у ЦЕ. і де, скажи, набратися цинізму, щоб відкинути цю віру раз і назавжди? "
Perfect_Drug , якшо обпечешся - не буде потрібен ні цинізм в житті, ні що інше, для того щоб на деякий або тривалий час (не дай Боже назавжди)втратити віру в справжнє кохання... на жаль...

Romantique_small
ROMANTIQUE
(09 Сен 10:10)

"Ми страждаємо, коли зникає людина, до якої в нас існує ця залежність, допамінова залежність, бо не можемо відмовитись від цього наркотика щастя... "
так, з цим погоджусь... в одному з своїх давніх блогів я цитутвала Коельо, який писав про наркотичну залежність від кохання.

Point_small
Alien5
(09 Сен 10:15)

Аня по-своєму ставиться до кохання, в неї своя історія і кохання зараз для неї щось накшталт слабкості і здаватись першою вона не бажає

Romantique_small
ROMANTIQUE
(09 Сен 10:20)

"здаватись першою вона не бажає "
в якому сенсі?
вважає, шо воно є, справжнє і чисте і крапка?

Point_small
Alien5
(09 Сен 10:34)

В тому сенсі, що не хоче закохуватись першою
Змагання таке - хто кого перебадає. Можеш почитати в неї в блозі...

Corpsebride_small
Perfect_Drug
(09 Сен 17:42)

та да... давайте тут пообговорюємо мій випадак. ту бі ор нот ту бі?

Point_small
Alien5
(10 Сен 07:14)

ту бі :Р

Romantique_small
ROMANTIQUE
(11 Сен 17:17)

Alien5 , в моїх стосунках (про які ти дещо знаєш), закохався перший він і я йому ще довго не відповідала взаємністю.... але в цих, як ти виразився "змаганнях" перемагає не завжди той, хто довше протримається... перевірено by ROMANTIQUE.

Point_small
Alien5
(12 Сен 06:30)

Лєно, в такій "війні" або обоє переможці, або обоє програвші, бо війни в стосунках бути зовсім не повинно, а будь-які змагання зайві. ;)

Romantique_small
ROMANTIQUE
(14 Сен 10:07)

Женя, ти мене не зрозумів................

12д_small
arthideya
(02 Окт 15:37)

а я взагалі вважаю , що кохання - це не голі інстінкти ... воно буває таким , що здаєтся безмежним ...а як безмежності може бути мало ?

Point_small
Alien5
(02 Окт 19:21)

arthideya, інстинкт це щось закладене на рівні підсвідомості, це майже зовсім не хімічні процеси (хоча і такі існують, той самий материнский інстинкт), а людський мозок настільки складна система, що навіть ліки від кохання (дякую, Томо) одночасно є снотворним і активізатором мозку взагалі!

12д_small
arthideya
(02 Окт 19:55)

Я просто хочу сказати , що вкладаю в поняття любові набагато більше ...вона для мене є чимось необмеженим , але цю необмеженість мабуть треба ще вміти розвивати .

61fc444c0ce6ae24c338283a3aa9bb56_small
Sash07
(03 Окт 06:09)

а як безмежності може бути мало ?

Не мало для закоханих, але мало для того щоб їм бути разом.

12д_small
arthideya
(03 Окт 10:41)

не хватає тим , у кого любов не переходе на більш вісокий і глибокий рівень ... така моя думка

12д_small
arthideya
(03 Окт 10:41)

чи то зовсім не любов ...

61fc444c0ce6ae24c338283a3aa9bb56_small
Sash07
(03 Окт 12:34)

Не залежно від рівня можуть бути непереборні обставини.

12д_small
arthideya
(03 Окт 12:56)

я інакше все це бачу ...

61fc444c0ce6ae24c338283a3aa9bb56_small
Sash07
(03 Окт 13:14)

Бачити можна як завгодно, але від реальності нікуди не дінешся.
Бувають віпадки коли разом можна тільки померти... але хіба це було б правильно ?

12д_small
arthideya
(03 Окт 13:45)

у кожного своя реальність ... ніхто не знає справжньої реальності.нам тільки здаєтся , що ми знаємо її.Але дуже багато залежить від віри .
а взагалі , ми мабудь говоримо про різні речі ... і домовитись не вийде )

61fc444c0ce6ae24c338283a3aa9bb56_small
Sash07
(03 Окт 13:54)

Та реальність яка від нас закрита - про неї не має сенсу і розмовляти. В нас є наша реальність і в ній ми живемо.
Віра тут також ні до чого.
А про речі ми одні і тіж розмовляємо.
Правда що домовлятись не зобов'язані ))
Так що кожен останеться при своїх думках

12д_small
arthideya
(03 Окт 14:07)

якщо б розмовляли про одне і теж то змогли домовитись )а так я розумію , що у нас паралельні роздуми .

61fc444c0ce6ae24c338283a3aa9bb56_small
Sash07
(03 Окт 14:18)

якби люди завжди могли домовитися... розмовляючи про одне і теж... ми би напевно давно вже жили б у раю ))

12д_small
arthideya
(03 Окт 14:20)

))згодна , та в цому випадку роздуми наші в різних вимірах

61fc444c0ce6ae24c338283a3aa9bb56_small
Sash07
(03 Окт 14:22)

))

12д_small
arthideya
(03 Окт 14:23)

))

Point_small
Alien5
(04 Окт 20:41)

Любов... колись один із психологів розклав її на три рівня - фізичний, еротичний та духовний і якщо перші два ще лежать на рівні фізіології та біохімії, то сказати те саме про третій не наважиться зараз ніхто... Артсідея, певно про це ти і казала, про духовне кохання, якого всі прагнуть, та не завжди зустрічають. На жаль, таке зустрічається лише одне на сотню. Пам’ятаєш історію Сальвадора і Гали - це один із випадків такого кохання.

Point_small
Alien5
(04 Окт 20:47)

Кожен бачить світ пі своїм кутом і зрозуміти іншого важко якщо слова використовують наче ті самі, та під впливом стереотипів зміст в них вкладається інший. Духовне кохання, а я про це вже не раз писав, має в собі лише десяту частину фізичного і третину еротичного, все інше це щось більше і зовсім не метафізичне - це потрібність одне одному, це взаємодоповнення (художника і моделі, наприклад), це одна мова на двох! Скільки закоханих говорить на одній мові - одиниці...

12д_small
arthideya
(05 Окт 05:27)

Alien5, добре зрозумів ...
сгодна ... таке кохання досить рідко поглинає сердця , нажаль ...

Corpsebride_small
Perfect_Drug
(05 Окт 12:30)

е-е-ех... сумно це все якось. різні мови, а перекладач не в змозі щось з цим зробити *гірко всміхаюся* мені одна людина нещодавно побажала на ніч "давай тобі насниться, що ти - це я. щоб ти хоч трошки мене зрозуміла"

Point_small
Alien5
(05 Окт 14:47)

В першу чергу має бути прагнення зрозуміти )
І суомі вивчають, якщо хочуть ;)

Ты можешь залогиниться и оставить тут комментарии.

 
Tags

 
 
Help | Контакты | Номера службы поддержки